sobota, 19 listopada 2016

Koń na kiju z modułem dźwiękowym

Koń na kiju jest idealnym prezentem dla wszystkich miłośników tych zwierząt. Jazda na nim dostarcza dużo radości. Jest on źródłem wielu pomysłów na ciekawe spędzenie czasu. Nasz konik wykonany jest z mięciutkiego materiału imitującego sierść prawdziwego zwierzaka. Kij pokryty jest materiałem, dzięki czemu całość prezentuje się bardzo ładnie. Na szyi konia znajduje się moduł dźwiękowy, po naciśnięciu którego usłyszymy rżenie. Długość zabawki to ok. 74 cm.



Moja córcia w koniku zakochała się od pierwszego wejrzenia. Przez pierwsze dni nie rozstawała się z nim w ogóle. Galopowała na nim nie tylko w domu, ale również na dworze. Razem z przyjaciółmi urządzała wyścigi, bawiła się w rycerza, który ratuje porwaną przez smoka księżniczkę, leczyła zachrypnięte gardło zwierzaka. Nie sądziłam nawet, że taka prosta zabawka, może dostarczyć tylu pozytywnych emocji oraz kreatywnych pomysłów na zabawę niespełna czteroletniemu dziecku. Dzięki zabawce córcia rozwija wyobraźnię, sprawność ruchową oraz manualną, wspaniale integruje się z rówieśnikami.

Zabawka rekomendowana jest dla dzieci od 3 roku życia. Zapłaciłam za nią 30 zł. Moja ocena to 5 na 5 punktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz