wtorek, 27 grudnia 2016

My Little Pony Sztuka improwizacji

My Little Pony Sztuka improwizacji wydawnictwa Egmont to przepięknie ilustrowana książeczka dla dzieci od 3 - 7 lat. Wydana jest w formie teczki, z wygodnym uchwytem do przenoszenia. Na 24 stronach opisana została historia Rarity, która wzięła udział w Letnim Obozie Artystycznym. 


W tekst wplecione są miniaturki obrazków, które należny uzupełnić dołączonymi naklejkami. W ten sposób maluchy uczestniczą w tworzeniu historii oraz sprawdzają swoją wiedzę na temat ulubionych bajkowych bohaterów. Jeśli pojawi się problem z nazwaniem bohatera, miejsca, czy rzeczy z obrazka, można skorzystać z legendy umieszczonej na pierwszej stronie.





Do publikacji dołączony jest prezent w postaci limitowanej figurki Rarity. Zabawka jest bardzo dobrze wykonana, ma piękny brokatowy, błyszczący ogon oraz grzywę. Idealnie odwzorowuje bajkową postać. Dzięki niej dzieci mogą odgrywać scenki z udziałem swojej ulubionej bohaterki.


Moja córcia była zachwycona zarówno książeczką jak i zabawką (chociaż ta pierwsza wzbudziła większe zainteresowanie). Zaskoczyła mnie znajomość bajkowych bohaterów przez moją córcię. Bezbłędnie potrafiła nazwać wszystkie obrazki w przeciwieństwie do mnie. Legenda z pierwszej strony bardzo mi się przydała.

W serii ukazały się również książki: "Nieszczęścia chodzą parami", "Astronomiczna afera" oraz "Co w trawie piszczy". Za książkę zapłaciłam 14 zł. Moja ocena 5 na 5 punktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz