niedziela, 13 marca 2016

Trefl - Moje pierwsze puzzle - Kubuś Puchatek

Moje pierwsze puzzle firmy Trefl to propozycja dla maluszków od drugiego roku życia. Układanka jest pięknie wydana, ma wyraziste kolory i śliczny rysunek z Kubusiem Puchatkiem. Składa się z sześciu puzzli do ułożenia w ramce. Elementy są wytrzymałe i dosyć duże. Tektura ma grubość 4 mm, dzięki czemu trudno ją zniszczyć. Ramka zapobiega przesuwaniu się elementów. Na tekturze wytłoczone są kształty poszczególnych puzzli, dzięki czemu układanie jest jeszcze łatwiejsze. 







Układanka rozwija zdolności manualne dziecka, ćwiczy pamięć i koncentrację. Córcia jako dwulatek potrzebowała jeszcze mojej pomocy przy układaniu. Miała problem z odpowiednim obróceniem i precyzyjnym dołożeniem do siebie pasujących elementów. Z czasem zapamiętała położenie poszczególnych  puzzli, nauczyła się nimi manewrować, dzięki czemu coraz mniej denerwowała się podczas układania. Im lepiej wychodziło jej dopasowywanie elementów, tym chętniej sięgała po tą zabawkę. Obecnie jako trzy latka nadal od czasu do czasu wraca do tej układanki.
Moje pierwsze puzzle są świetnym pomysłem do rozpoczęcia przygody z tego typu zabawkami. Za układankę należny zapłacić ok. 12 zł. Moja ocena 5 na 5 punktów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz