niedziela, 4 września 2016

Przestrzenne kolorowanki XXl

Przestrzenne kolorowanki XXL to świetny pomysł, aby zachęcić naszą pociechę to malowania. Moja córcia szybko nudzi się malując kredkami, dlatego ta kolorowanka była strzałem w dziesiątkę. Kolorowankę należy najpierw złożyć. Do ozdabiania można wykorzystać kredki, flamastry lub farby. Wielogodzinna zabawa jest gwarantowana. Kolorowanki występują w różnych wzorach.


Kolorowanka rozwija wyobraźnię dziecka, ponieważ to od niego zależy jaki będzie efekt końcowy. Moja 3,5 latka swoją kolorowankę ozdabiała przez kilka dni, mimo to ciągle może jeszcze coś domalowywać. Pierwszy raz nie musiałam jej namawiać, aby podczas zabawy wykorzystała kredki (farbami uwielbia malować). Wieczorami sama siadała na dywanie i malowała swój domek, który stał się jedną z ozdób jej pokoju.  Domek można wykorzystać później do zabawy, ponieważ gruby karton jest wytrzymały. Lalki, figurki lub średniej wielkości pluszaki spokojnie się tam zmieszczą. Można tam wstawić niewielkie mebelki i urządzać przyjęcia dla swoich "gości". Kolorowanka po złożeniu ma ok. 65 cm wysokości, 23 cm szerokości i 23 cm głębokości. Wysokość zewnętrzna otworu to ok. 25 cm (w środku jest już wolna przestrzeń do samego dachu)







Za kolorowankę zapłaciłam 10 zł. Moja ocena to 5 na 5 punktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz