sobota, 24 września 2016

Interaktywna lalka Elsa z Krainy Lodu

Elsa i Olaf to jedni z głównych bohaterów bajki Kraina Lodu, którą pokochały miliony dzieci. Moja córcia również zalicza się do fanek tej bajki. W pewnym momencie nie chciała oglądać niczego innego. W związku z tym Elsa z Olafem zajęli jedno z pierwszych miejsc na Mikołajowej liście prezentów 2015. Radość z zabawek była ogromna. 


Na początku to figurka Olafa wzbudziła szczególne zainteresowanie. Przez pierwsze dni córcia zabierała go nawet do spania. Olaf wykonany jest z dobrej jakości białego tworzywa, ma zabawną brązową fryzurkę, patykowate ręce i marchewkowy nos. Wygląda na prawdę uroczo, identycznie jak w bajce. Figurka nie posiada żadnych funkcji dźwiękowych. Wysokość Olafa to ok. 14 cm.

Elsa również jest śliczna, ma długie blond włosy, zaplecione w warkocz. Włosy te można oczywiście czesać. Na głowie ma diadem ozdobiony brokatem. Ręce, nogi i głowa są ruchome. Oczy są błyszczące (efekt Royal Reflection), dzięki czemu sprawiają wrażenie, jakby  były prawdziwe. Lalka ma piękną lśniącą sukienkę oraz naszyjnik, po naciśnięciu którego usłyszymy piosenkę "Mam te moc". Jeśli dobrze policzyłam do wyboru mamy 12 języków, w tym polski, dzięki czemu nasza pociecha może śpiewać razem ze swoją ulubienicą.



Na plecach Elsy znajduje się przełącznik oznaczony cyframi od 0 do 2 i tam wybieramy preferowany język. Tryb 1 przeznaczony jest do śpiewu testowego. Tryb 2 pozwala nam na wybór języka. Po przesunięciu przełącznika i naciśnięciu klejnocika na naszyjniku, usłyszymy fragment piosenki w różnych językach. Wybieramy język i przesuwamy przełącznik na tryb 0, czyli "Play".


Elsa śpiewa nie tylko po naciśnięciu naszyjnika, ale także wtedy, gdy podniesiemy do góry jej lewą rękę. Podczas śpiewu sukienka i naszyjnik lalki lśnią do rytmu piosenki. Efekty świetlne na ubraniu możliwe są dzięki wszytym między materiał niewielkim lampkom, które połączone są z lalką za pomocą kabla. Rozwiązanie to ma jeden minus, nie można zdjąć Elsie sukienki, tak więc zabawa w przebieranie niestety odpada. Moja córcia nie wiedziała o tym i zaczęła rozbierać lalkę. Musiałam się trochę natrudzić zanim udało mi się ją z powrotem ubrać. Elsa ma za to zdejmowane buciki, które niestety często spadają podczas zabawy. Dla mnie minusem jest także brak regulacji głośności i to, że nie ma możliwości jej wyłączenia. Lalka jest dosyć głośna, co przy częstym włączaniu może być denerwujące, szczególnie, że ciągle słyszymy jedną piosenkę. Mojej 3-latce śpiew Elsy bardzo się jednak podoba, tak samo jak cała zabawka, która wizualnie jest dobrze dopracowana. Wydaje mi się jednak, że starsze dziewczynki bardziej docenią tą piękną lalkę.


Elsa zasilana jest 3 bateriami AAA, dołączonymi do zestawu. Ma ok. 34 cm wysokości. Zabawka rekomendowana jest dla dzieci od 3 r.ż. Za zestaw Elsa plus Olaf zapłaciłam 150 zł. Moja ocena to 4 na 5 punktów.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz