niedziela, 9 października 2016

Lalka funkcyjna Natalia

Lalka funkcyjna Natalia firmy Artyk to śliczna interaktywna lalka, która spodoba się każdej małej dziewczynce. Natalia ma 39 cm i występuje w różnych wzorach (inna fryzura i ubranko).


Nasza lalka ubrana jest w słodką różową sukieneczkę w białe groszki z doszytą różową bluzeczką, białe majteczki, skarpetki oraz różowe buciki. Ubranka są dobrej jakości, jak na razie nie zauważyłam żeby się zmechaciły lub straciły fason. Natalia ma długie włosy, zaplecione w dwa warkocze, związane różowymi wstążeczkami. Według producenta włosy można czesać i układać z nich dowolne fryzury. Moja córcia na razie nie interesuje się tego typu zabawami, więc włosy lalki nie doświadczyły jeszcze nowych stylizacji. Siostrzenice mają lalki z tej samej serii i niestety po roku stylizacji włosy sfilcowały się i wyglądają okropnie (jakby lalka miała "siano" na głowie).


Tułów lalki wykonany jest z miękkiego materiału, natomiast głowa, rączki i nóżki są gumowe. Naciskając brzuszek lalki usłyszymy kilka zdań w języku polskim : "Cześć jestem Natalia.", "Pobawimy się", "Chodźmy razem na spacer", "Lubię jak się ze mną bawisz". Dziewczynki mogą swoją małą przyjaciółkę rozbierać, przebierać, układać do snu. Lalka ma długie rzęsy i niebieskie oczy, jak u prawdziwiej dziewczynki. Kiedy  ją położymy, zamknie oczy, tak jakby spała. Lalka nie stoi ani nie siedzi samodzielnie.


Zabawka przeznaczona jest dla dzieci od 3 r.ż. Zasilana jest 3 bateriami typu LR44 AG13 dołączonymi przez producenta. Za lalkę zapłaciłam 60 zł. Moja ocena to 4 na 5 punktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz