wtorek, 18 października 2016

Zott Natural recenzja jogurtów

Zestaw jogurtów Zott Natural zakupiony, więc pora na najprzyjemniejszą część projektu, czyli degustację.

Muszę przyznać, że razem ze mną na ten moment czekała cała rodzina. Moja córcia uwielbia jogurty naturalne z dodatkiem świeżych owoców, dlatego byłam ciekawa jej opinii. Do degustacji podeszła na prawdę z dużym entuzjazmem i od razu spałaszowała kubeczek z dodatkiem rajskiej brzoskwini. Bardzo mnie to ucieszyło, ponieważ rano zawsze brakuje nam czasu i potrzebujemy właśnie takich szybkich śniadań dających energię na cały dzień. Pierwsze wrażenie było mega pozytywne. Konsystencja jogurtu oraz owocowego dodatku jak najbardziej na plus. Można zobaczyć i wyczuć kawałki owoców. Jogurt nie jest bardzo słodki, co jest jego dużym atutem. Sądziłam, że jogurty  z musli nie przypadną córci do gustu, z racji tego, że smak jogurtu naturalnego jest w nich bardzo mocno wyczuwalny. Moje obawy były niepotrzebne, a moja pociecha zjada z apetytem każdy z ośmiu smaków.


Sama również  spróbowałam już wszystkich ośmiu smaków Zott Natural. Generalnie moja opinia jest pozytywna, chociaż mam też kilka zastrzeżeń. Duży plus za to, że jogurt po wymieszaniu nie jest słodki, wyczuwalne są w nim kawałki owoców lub chrupiące musli, ma fajną konsystencję, według własnego uznania można mieszać smaki z obydwóch kubeczków. Niestety produkt nie jest pozbawiony wad. Mam tu na myśli zawartość mączki chleba świętojańskiego, skrobi modyfikowanej, karminy. Szkoda, że do zdrowego jogurtu naturalnego dodawane są takie dodatki.  Obecność cukru chociaż niepotrzebna, w tym wypadku jakoś szczególnie nie razi, ponieważ na tle innych smakowych jogurtów ten wypada całkiem nieźle.


Moimi faworytami są słodka jagoda, musli orzechowe oraz miodowe. Smaki te są na prawdę pyszne. Musli orzechowe oraz miodowe po prostu obłędne.

Zott Natural mogę polecić wszystkim osobom, które szukają smacznej, szybkiej i mało kalorycznej przekąski, która doda energii i zaspokoi głód. Szczególnie jogurty z dodatkiem musli fajnie zregenerują siły np. po treningu, czy szaleństwie na placu zabaw. Dzieci sięgając po Zott Natural, mogą się przekonać, że jogurt z mniejszą zawartością cukru także może być smaczny.

Za jogurty w Piotrze i Pawle zapłaciłam 1,29 za sztukę. Sklep bardzo zaplusował dbałością o klienta. Po rozmowie telefonicznej z Kierownikiem zmiany, zostały odłożone dla mnie wszystkie potrzebne smaki. Następnego dnia zostałam telefonicznie poinformowana o ich dostępności i możliwości odbioru. Moja ocena Zott Natural to 4 na 5 punktów.



2 komentarze:

  1. Nie testuje, jednak pokusiłam się o posmakowanie ;)
    Jogurty naturalne, wyjatkowo delikatne a w połaczeniu z dodatkami naprawde smaczne ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jogurty naturalne z dodatkami Zott Primo są świetne. Najbardziej smakuje mi słodka jagoda. Świetna przekąska do pracy jak również dla dziecka. Dodaje energii. Warto kupić :)

    OdpowiedzUsuń