sobota, 1 października 2016

My Little Pony Interaktywna Księżniczka Twilight Sparkle

Interaktywna Księżniczka Twilight Sparkle od firmy Hasbro to przepiękny kucyk, który zachwyci każdą miłośniczkę serialu My Little Pony. Zabawka prezentuje się wspaniale i jest bardzo duża (ok. 35 cm). Wykonana jest z dobrej jakości tworzywa. Księżniczka mówi, śpiewa, błyszczy oraz porusza się.


Długą różowo-fioletową grzywę oraz ogon można czesać za pomocą różowego grzebienia, dołączonego do zestawu. Fryzurę można ozdobić spineczkami w czterech kolorach: żółta, pomarańczowa, niebieska i różowa. 


Na głowie księżniczki znajduje się żółty diadem. Kiedy go zakładamy, księżniczka mówi.: "Cześć jestem księżniczką Twilight Sparkle", "Czas na książęcą zabawę", "Podoba ci się moja nowa korona", "Przyjaźń to na prawdę magia" oraz "Możesz uwierzyć, że jestem księżniczką". Jednorożec zwraca na siebie uwagę, kiedy przestajemy się nim bawić, min. takimi zwrotami jak: "Nauczmy się latać", "Czy zrobisz mi piękną fryzurę?". Kucyk ma piękne, duże skrzydła ze złotymi, brokatowymi zdobieniami. Można nimi poruszać, a kiedy przesuwamy zabawkę po podłodze, skrzydła automatycznie wprawiane są w ruch. Znajdują się na nich czujniki dotyku. Po dotknięciu jednej z brokatowych gwiazdek zaczną świecić. Usłyszymy także dźwięki lub tekst "Moje skrzydła tak pięknie błyszczą", "Spójrz na moje błyszczące skrzydła". Naciskając gwiazdkę na boku kucyka usłyszymy jak księżniczka śpiewa "Czy to nie wspaniałe...". Szkoda, że nie ma tu więcej tekstów do wyboru, ponieważ maluchy najczęściej korzystają z tej opcji.





Podczas mówienia lub śpiewu Twilight Sparkle mruga oczami i rusza głową (niestety słychać wtedy pracę mechanizmu). Jej róg oraz skrzydła błyszczą. W kopytkach zabawki zamontowane są kółka, dzięki czemu można kucykiem poruszać do przodu i do tyłu. Podczas ruchu skrzydła i róg świecą, a księżniczka mówi: "To świetna zabawa", "Spójrz jak błyszczę", "Polatajmy razem", "Teraz mam skrzydła", "Przyjaźń to na prawdę magia". Aby urozmaicić zabawę, kucykowi oprócz diademu, możemy również zakładać i zdejmować żółty naszyjnik.

Zabawka jest dosyć ciężka. Nie mamy w niej regulacji głośności. Pod spodem kucyka znajduje się przełącznik z trybami: Demo, On i Off. W trybie Demo (testowym), po naciśnięciu gwiazdki, usłyszymy kilka zwrotów. W trybie On możemy korzystać ze wszystkich opisanych powyżej funkcji. Tryb Off wyłącza kucyka. Zabawka zasilana jest 4 bateriami AA. Rekomendowana jest dla dzieci od 3 r.ż. 

Jak widać księżniczka Twilight Sparkle ma wiele ciekawych funkcji, dzięki czemu zabawa staje się jeszcze bardziej atrakcyjna. Moją córcię zachwyciły rozświetlające się za pomocą dotyku skrzydła. Jest to dla niej coś magicznego i niezwykłego. Funkcja ta sprawia, że bardziej zaczęła interesować się zabawką. Wydaje mi się jednak, że starsze dziewczynki bardziej docenią zalety tej zabawki. Za księżniczkę Twilight Sparkle zapłaciłam 120 zł. Moja ocena to 4 na 5 punktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz