piątek, 14 października 2016

Zott Primo Jogurt naturalny z dodatkami

Jogurty naturalne z dodatkami testuję jako jedna z 5 000 ambasadorów wyłonionych przez Trnd. To już mój drugi udział w projekcie, za co jestem ogromnie wdzięczna. Właśnie odebrałam przesyłkę, która zawiera przewodnik projektu, książeczkę "Twoje Badanie Opinii" służącą do zbierania opinii o produktach nawet od 20 rozmówców oraz 3 ekologiczne torby Zott Primo dla mnie i wybranych przeze mnie dwóch osób. 


W sklepie muszę zakupić 16 jogurtów w ośmiu wariantach smakowych dla siebie i mojej rodziny oraz 16 kubeczków dla znajomych i przyjaciół. Za zakup produktów otrzymam zwrot pieniążków do maksymalnej kwoty 55 zł. Jak na razie z dostępnością jogurtów jest dosyć ciężko i trzeba się na prawdę natrudzić żeby je zdobyć. Na razie kupiłam jedynie 6 kubeczków w 4 smakach. Chciałabym żeby kolejne zakupy poszły lepiej, ponieważ do rozliczenia mogę przedstawić jedynie 3 paragony.


Jogurt naturalny z dodatkami od firmy Zott to połączenie delikatnego, kremowego jogurtu naturalnego, który nie zawiera cukru, z różnymi dodatkami. Mamy tutaj 4 warianty owocowe (soczysta wiśnia, słodka jagoda, rajska brzoskwinia i słoneczna truskawka) oraz 4 z chrupiącym musli (czekolada - banan, musli tropikalne, orzechowe i miodowe).  Jogurt i dodatki zamknięte są w osobnych pojemniczkach, dzięki czemu sami decydujemy o intensywności smaku.  Opakowanie produktu prezentuje się bardzo dobrze i zachęca do zakupu. Całą rodziną z niecierpliwością czekamy na degustację :).



3 komentarze:

  1. Nam udało się dopiero kupić 12 jogurtów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo smaczna kampania. Też mam okazję testować i jestem bardzo zadowolona z produktów. Cieszy mnie połączenie jogurtu naturalnego ze smacznym dodatkiem:) Ja osobiście polecam warianty z musli, są super!!
    Zapraszam również do opiniowania u mnie: http://testujemytestujemypl.blogspot.com/2016/11/zott-primo-i-wspomnienia-ambasadora.html

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja testowałam jogurty Zott. Bardzo udane połączenie jogurtu naturalnego z owocami i musli. Bardzo lubię takie połączenia i w końcu ktoś to wymyślił. Do tej pory musiałam do pracy pakować oddzielnie jogurt i oddzielnie torebkę z musli, a teraz proszę. W jednym opakowaniu wszystko gotowe:)

    OdpowiedzUsuń