poniedziałek, 2 maja 2016

Skwooshi saszetka

Skwooshi to niezwykła masa plastyczna, z której możemy wyczarować najróżniejsze kształty i figurki. Jest idealna do ugniatania i formowania. Doskonale oddaje wszystkie detale formy. Najlepsza zabawa zaczyna się, gdy zaczynamy ją rozciągać. Masa ma wówczas niesamowitą konsystencję. Mi osobiście kojarzy się z watą cukrową. Skwooshi w przeciwieństwie do waty jest jednak szorstkie i suche w dotyku. Naszą saszetkę mamy otwartą od kilku miesięcy. Ostatnio zauważyłam, że masa stała się jakby miększa i nie da się jej wyjmować z foremek. Nadal jednak można lepić z niej różne kształty i rozciągać. Wygląda na to, że aby w pełni korzystać ze wszystkich możliwości masy, co pewien czas trzeba ją będzie wymienić.

Atutem skwooshi jest to, że nie brudzi rączek i nie przykleja się do dywanów. Jest również bezpieczna dla alergików, ponieważ  nie zawiera glutenu ani pszenicy.


Saszetka skwooshi zawiera 28g masy, jedną z 24 foremek 3D oraz instrukcję.  Jeżeli dobrze podzielimy masę możemy zrobić 2 zwierzątka w dołączonej foremce. Obydwie części formy wypełniamy masą i łączymy ze sobą. Następnie otwieramy i delikatnie wyjmujemy figurkę, która jest  na tyle trwała, że można się nią bawić.  Moja córcia jest zachwycona skwooshi, uwielbia bawić się swoimi smokami, a później je rozciągać.




Zabawka rekomendowana jest dla dzieci od 3 roku życia. Za saszetkę zapłaciłam ok. 6 zł. Moja ocena 5 na 5 punktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz